Obsah fóra Papírové modelářství CZ Obsah fóra Papírové modelářství CZ
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


Tatra 815 - 7 EOR89 ponton / losllanos / 1:25 - vyvoj
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Papírové modelářství CZ -> Velká dopravní technika / Heavy vehicles, trucks
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 10.6.2007 17:04 ne    Předmět: Tatra 815 - 7 EOR89 ponton / losllanos / 1:25 - vyvoj Citovat

TATRA 815-7EOR89

Takze zaciname najprv bola ranajsia kava a bezcielne bludenie po nete a hladania nieco o Dakare 2007 a tak som zabludil samozrejme aj na stranku loprais team a nasledne aj na tatra cz a nasiel zaujmavy model tatry ktoru som pred tym nikdy nevidel a ani o nej nic nepocul ale asi po dvoch hodinach som si tak pokracoval v mojom doterajsom diele Tatra147 DC5 No pracoval robyl poriadky a nakoniec som to cele zavrel do skatule lebo som stale myslel na tu sedmickovu tatruktora vyzera asi takto


A tak zacalo zhananie podkladov naslo sa niecona oficialnej stranke tatry ale bolo to velmi chabe a hlavne chybala sirka vozidla tak podla jednej fotky na tomto fore http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=354&start=0
som si povodne myslel ze je siroka ako dana alebo zuzana (ako som sa velmi mylil) je siroka len 2550 cm ale to som sa dozvedel az o dva tyzdne na to.

A tak som sa pustil do patlani ako vy tomu tu nadavate takze najprv prisli na rad kolesa ako vzdy


Ale toto fakt nebolo to prave orechove a tak sa zacali diat zmeny


a dnes vypada asi co asi presne takto


Nasledoval ram a yo na tu skutocnost ze som netusil aku to ma sirku bolo vemi zaujmave zacalo zhananie podkladov na tatru znova spida vie ze som sa ho tu pytal ci nahodov nevie ale odpisal len "tebe tak budu radit ty..." to akurat zacala ta afera z warezom a tak som si musel dako poradit sam a natrafil sam na cloveka ktory tiez ako ja prepadol myslienke postavit tuto tatro stavia sice RC model 1:10 tatra 8x8 nosic kontajnetov ale zo sirkov vedel pomoct a tak vznikol ram podvozku


Fotky su nic moc ale budu aj lepsie tieto som fotil v noci okolo 2.00 a zena spala tak len pri normalnom svetle
po uspesnom zkompletovani ramu ( na 3 pokus sa neskrutil az tak aby sa nedal pouzit) som zapocal napravy konkretne jednu a to tu prednu a takto sa mi darilo


A vysledok sa vydaril takto


A potom ked som to chcel tam uz pripasovat som zistil ze som o 2 cm sirsi ako mam byt takze upravil som disk kolesa o 3mm bubon brzd o dalsie 3 mm a brzdovy kotuc o dalsie 3mm a som tam kde som chcel byt a tak prisli na rad vzduhove vankuse no nieco uzasne preco prave toto auto musi mat pneumo aj na prednych napravach na starsich modeloch stacilo urobyt listovu pruzinu a bolo ale teraz ako to spravit aby to vyzeralo ako vankus a aby to aj funkcne bolo a bol zachovany vykyv naprav no tak najprv to bolo takto


Pre trochu oddychu a aj preto ze som si stym nevedel dat rady som sa pustil do ukoncenia ramu a pustil som sa do naraznika.


ked som to takto zvladol tak so sa zase pustil do napravy zmenil som vankuse a vyrobyl uchyty tlmicov a takto to vyzeralo vcera o 00:45 rano lepsie povedane dnes.


To je vsetko co zatial mam a este neake fotky som poslal spidovy a ak bude chciet nech ich sem da lebo ja uz neviem co som mu poslal.
Dufam ze sa vam to zatial paci a ze pripojite daky komentar.


Naposledy upravil losllanos dne 18.6.2007 14:21 po, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 10.6.2007 21:22 ne    Předmět: Citovat

Mierka je 1:25 dlzka je 42,88 cm sirka je 100,2 cm vysku neviem pretoze nepoznam velkost pontonu musim zohnat nejake dokumenty pretoze tento ponton neni taky ako na tatre 813
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 11.6.2007 10:21 po    Předmět: Citovat

Mam taky maly problem nemate niekto pristup k tej tatre co robym alebo aspon k neakej osemkole potreboval by som odfotit detail riadiacich tyci a hlavne detail okolo kolies a sistemu spolocneho natacaniasa z druhou napravou.

Tak som zase pokrocil a had si iste vsimne preco nemoze byt manzeta tak ako to navrhoval a dobre si vsimnite tu papierovu ruru co som sem dal tak co pekna ale zbytocna zlepil som ju naopak "no co aj majster tesar sa utne"

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 11.6.2007 14:59 po    Předmět: Citovat

Myslim ze sa tu niekto pital na to ako to robim tak dve fotecky ako to vyzera u mna doma ked robim na modely
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 11.6.2007 19:43 po    Předmět: Citovat

Tak tuna mate dalsie foto ako som pokrocil ak mate dake napady na vzduchove vankuse alebo hocico ine sem snimi ak chcete. Nakolko ma nic nenapada .zatial som to vyriesil ako na tych fotkach je vydno nie moc dobre:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 13.6.2007 19:11 st    Předmět: Citovat

no kedze si neviem poradit s tymy manzetamy tak som sa pustil do tlmicov a kabiny mam iba jednu fotku tak dufam ze este daco zozeniem a neviem ci sa este ozve "zene" a tak zatial takto zajtra alebo v sobotu toho bude urcite viac

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 14.6.2007 17:45 čt    Předmět: Citovat

MOJE PRVOTINY S NNAVRHOVANIM VLASTNYCH MODELOV Z PAPIERA

Niekto sa tu pytal (najma cez sukromnu je toho dost) ze by bol zvedavy co som robil predtym apod. Tak skusim k tomu nieco napisat.

Robil som dost veci (teda aspon myslim) ako vsetci hlavne z ABC ale aj vlastne modely, ale bohuzial, vzhladom na dost radikalnu zmenu bydliska, nemozem sluzit s nicim (vsetko ostalo na slovensku), a len tak na sucho to opisovat nema zmysel.

Trochu som vsak preliezol tych par DVD co sme si zobrali so sebou sem, a nasiel som uplne prvotiny ktore sme robili na pc. Je to vsetko nemastne-neslane, lebo s kreslenim vlastnych modelov a s kreslenim v pocitaci ako takom neboli v tej dobe absolutne ziadne skusenosti, takze to bolo ucenie za pochodu ako v pc grafike a aj v lepeni (s usmevom si spominam nad nocami presedenymi nad pc a skusani a rozmyslani ako nakreslit tu poondiatu cast tak aby to malo nejaky rozmer a tvar co chceme, alebo na hromzenie ked sa nieco neznamo kam stratilo ... apod.).
Kazdopadne nieco nakoniec vzniklo a kedze som to nasiel rozhodol som sa o to s vami podelit tak ako to zostalo dorobene, alebo nedorobene.

O co sa jedna.
Konkretne o model Multikary a o model tahaca MAN. Obidva modely maju svoj vlastny pribeh a historiu ako vznikli, tak sa pokusim vysvetlit popri obrazkoch.
Este upozornenie ze toto vsetko sa odohralo niekolko rokov dozadu tusim cca 5, ale mozno aj viac a su tam pouzite postupy poplatnej tej dobe ... Smile

Multikara:
Robila sa subezne s Manom ako oddychovka (taktiez ako pokus urobit nieco jednoduche) a vznikol z toho celkom podareny model, aj ked s mnozstvom zaciatocnickych chyb.
Napriklad ani presne neviem v akom meritku to je urobene len tusim ze cca 1:25 (to meritko vsak urcite nebude presne sediet vzhladom na neznalost niektorych postupov v tej dobe).

Kedze foto modelu sa nedochovalo dam sem aspon par foto planov pre predstavu :


Upozornujem ze foto nieje tlacitelne ako plany,na to bude samostatny link.
Nazad k modelu. Na pocudovanie a aj napriek vsetym neznalostiam model bol dokonceny spolu s planmi a dokonca bol ponuknuty do ABC (myslim ze v tej dobe prave hladali nove modely), na zaklade coho bol plan aj ocislovany a vznikol pokus o navod, ale vzhladom na to ze som sa nedokazal zmestit na pozadovany pocet stranok z dalsieho jednania zislo a model ostal ako ostal ... Smile

MAN:
Cely pribeh s jeho tvorbou sa zacal po najdeni tychto obrazkov na nete (isto vacsinna pozna):


Uchvateny velkostou modelu ako aj vybavenostou (v tych casoch v ABC nieco nevidane a myslim ze aj v dnesnych) bolo okamzite rozhodnute ze toto chcem lepit. Prve veci ktore mi padli do oka bolo odflaknute prevedenie, dalej odflaknute plany a najma ciernobiele prevedenie.
Hned sme si s bratom povedali ze oki,nakreslime si to sami a tak sme sa do toho pustili. Da sa tiez povedat ze prave tento Man je moj prvy kvazi autorsky projekt ... Smile

Zacala sa neskutocna doba vymyslania a skusania, ked sme sa s bratom striedali pri kresleni a lepeni, nekonecne hadky ci toto moze byt takto, alebo ci to ma byt inak a najma ako to urobit. Cely model bol kresleny len na zaklade tychto dvoch fotiek (nepodarilo sa nam vtedy zohnat ziadne info o konkretnom aute) tak nerucim za vernost prevedenia. Ale v konecnom dosledku bolo cele auto zlepene vratane privesu a bagra (bohuzial na zalohovych dvd sa dochoval len tahac ... Sad )

Teraz k linku na stiahnutie:
Davam tieto dva modely volne k dispizicii na stiahnutie, tym co by mali zaujem si nieco z toho zlepit. Vopred ale upozornujem ze su to prvotiny na ktorych som sa ucil co a ako, to znamena necakajte dokonalost, ani bezchybne plany aj ked modely boli z tychto planov zlepene.

Format downloadu:
Plany su vo formate ZMF z coho asi nebude vela ludi mudrych ale je to vektorovy format Zoner Callisto, cize na otvorenie potrebujete program Zoner Callisto 4 alebo 5.
Preco tento format? Povodne som to mal v umysle previest do PDF, ale upustil som od toho (moze si to urobit kazdy sam) a ponechal som to v ZMF a to hned z niekolkych pricin

1. Mate to priamo vo vektorovom formate cize zive co umoznuje s planami dalej pracovat (mozte si dorobit - rozmnozit -pripadne chybajuce diely, zmenit farebne prevedenie, pripadne dorobit napisy a pod.)
2. Format zmf je zaroven taka mala prekazka pre notorickych stahovacov, nutnost stiahnut aj program a aspon v zaklade sa v nom orientovat. Smile
3. Tlac je priamo z Callista kvalitnejsia ako z PDF formatu

Ako na subory ZMF:
V pripade ze nevlastnite Zoner Callisto je mozne si 60 dnovu skusobnu verziu stiahnut priamo zo stranky vyrobcu Zoner - Download

Po jej instalacii importovat subor s planmi do callisto. Zobrazi sa vam nieco taketo:


Co je samozrejme na prvy pohlad nepouzitelne. Je to vsak kompletny model rozkresleny na jednotlivych hladinach (predstavte si listy papiera s planmi naskladane na sebe s tym, ze papier je priesvitny) preto ta zmeska.
Ked si obrazok zvacsite je tam v pravo hore cervenym zakruzkovane "hladiny" co je ovladaci panel hladin - vsetky symboly oka su vymalovane - co znamena ze vidite vsetky hladiny naraz. Aby ste to zmenili treba kliknut na vsetky tie farebne ocka aby boli sive okrem zakladnej hladiny co vidno na tomto obrazku:
(este mala poznamka.Ak si pozriete nazov zlozky - zakruzkovane v lavo hore - hned vam bude jasne ze povodne sme ani nevedeli o ake auto sa jedna)


Zobrazi sa vam prazdny list papiera - zakladna - na ktoru si ukladate jednotlive hladiny - papiere - s ktorymy chcete pracovat, alebo ich tlacit. Aby sa vam zobrazil niektory list z planov musite v hladinach kliknut na konkretne ocko aby bolo vyfarbene a na zakladnej hladine mate pozadovany list aj s planom:


Ak chceme niektory iny list klikneme na ocko planu ktory mame otvoreny aby bolo sive a klikneme na iny tak ako to vidno na dalsom obrazku:


Zobrazi sa dalsi list planov. Takto zobrazeny list umoznuje akukolvek zmenu v planoch, alebo priamo jeho tlac kliknutim na "subor/tlac",alebo mozte kliknut na polozku nastavenie tlace a nastavit "parametre tlace", alebo namiesto tlace kliknutim na "export do pdf" previest list do pdf formatu.:


Vsetko je myslim jasne z tohto obrazku.

Takze na zaver len upozornim ze pri Mane podvozkove casti boli tlacene na hrubsi papier cca 200 - 240 g co treba dodrzat lebo pri negativoch je pocitane s hrubkou papiera. Kabina bola tlacena na specialny fotograficky papier (na nazov vyrobcu si uz nespominam, ale dodnes si pamatam ze 10 listov A4 stalo 580 Sk..Smile ) ale je mozne pouzit aj papier s lestenou jednou stranou pripadne aj obycajny

Model Multikara je kompletny, chybalo uz len dokoncit cislovanie a dokreslit navodnu kresbu do navodu.
Model Manu sa dochoval len v prvotnej verzii (bola aj dalsia kde bola ciastocne zmenena farba kabiny, lepsie vytienovanie, a pridany velky orol s roztiahnutymi kridlami na prednu masku) bohuzial tuto verziu som nenasiel. Moze sa stat ze budu chybat nejake drobnosti,ale nic z konstrukcnych prvkov a drobnosti - myslim ze tie si kazdy dokaze dokreslit. Plany na Man nikdy neboli cislovane, takze kazdy si musi prist na to co kde patri sam ... Smile

Vela zdaru pri lepeni ... Smile Smile Smile

A tu su linky na free download:
kód:
http://rapidshare.com/files/37177490/Model_multikara_a_man_.rar


este upozornujem ze oba modely su v jednom downloade,takze si ich stiahnete spolu cca 2.5 MB

Příspěvek upraven Adminem, pro lepší přehlednost při respektování pravidel Návody, manuály ... prostě jak přispívat do fóra
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 15.6.2007 21:38 pá    Předmět: Citovat

Tak som zase pokrocil kedze z nemenovanych zdrojov sa mi podarilo zohnat riadenie tak som ho hned aj spravil najhorsie bolo vyspekulovat ako sa bude otacat cely sistem tak ako na skutocnom vozidle a to tak ze ked sa vytocia predne kolesa aby sa druhe v poradi vytocily len mierne v pomere k prednym tak ako na skutocnom vozidle.

jedna pikoska:
dozvedel som sa z nemenovanych zdrojov ze toto vozidlo sa nachadza v momentalnej dobe v usa vo firme ATC ktora pod tymto oznacenim predavala v minulosti tatry do Indie este stale v testovacich skuskach a existuje len jeden exemplar mozno dva a tatra stale caka na vratenie tychto vozidiel inak ponton je z neakeho americkeho vozidla aj z celym spustacim zariadenim

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
Papergeorge



Založen: 9.12.2006
Příspěvky: 221
Bydliště: Trojmezi

PříspěvekZaslal: 16.6.2007 2:05 so    Předmět: Citovat

Se Ti vůbec nedivím, že s tím pontonem bude možná zajímavé řízení.

Jmenovalo se to kdysi PMS - což je název používaný v ČSLA od jeho zavedení zhruba od druhé poloviny šedesátých let (tedy Pontonová Mostová Souprava). Původ je v SSSR, kde se to jmenovalo PMP (???) a logicky vzato to byl systém u nich zavedený o pár let dříve.
Západní svět se s touto soupravou setkal poprvé za Jomkipurské války (doufám, že to píšu správně: byla to ona situace, kdy se Egypťané pomocí vodních děl, jimiž rozplavili pískové valy, dostali na území státu Izrael).
No a protože válka dopadla tak, jak dopadla, NATO zjistilo, že něco takového ve výzbroji svých Engineers Units nemá. Zavedli něco podobného pod pojmem RIBBON BRIDGE. Jenže to je situace třicet let stará.

Někdy v roce 2003-4 (?) proběhlo na LABI u Litoměřic cvičení, kdy se setkali jednotky BW a AČR, kde za přispění civilních vysokoškolských kapacit vyzkoušeli kompatibilitu obou prostředků (PMS+RB=OK).
Protože obě soustavy jsou navrženy na určitou zátěžovou třídu, je dost možné, že to, co s sebou veze tato "Tatra" je výsledkem výzkumu a letitých zkušeností z "obou stran" a bude to navrženo na VYŠŠÍ ZÁTĚŽOVOU TŘÍDU. Myslím, že se to nazývá MLC (Military Loading Class nebo Classification).

Osobně bych pátral v tomto směru, poněvadž toto vozidlo možná ponese název ve smyslu Univerzální Taktický Nosič s Vysokou Průchodivostí Terénem a jeho konkrétní určení třeba bude Přepravník Říčního Dílu RB2005 10x10 ... BEZ ZÁRUKY PROSÍM ... JINAK HODNĚ ŠTĚSTÍ S DOKONČENÍM DÍLA.
_________________
Za vsechno muze tenhle on:
A Rallye ABC EP-SI-LON...

-normalni je tvorit nejen originaly-
(Protoze papir a internet snese vsechno... se zminuje Kronika Bristolnicka)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
canario447



Založen: 11.6.2007
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: 16.6.2007 12:36 so    Předmět: Citovat

Pridam este par foto z rozpohybovania napravy, konkretne vykyv polonaprav.
Brat nejako nestiha,tak to sem dam ja:


kedze sa podarilo vyriesit problem ako urobit z papiera manzetu co je v reali z gumy teraz je mozne kyvat s polonapravou lubovolne hore a dole. pre info.: Uvazovali sme ze urobime formu na manzetu,a vytlacime ju zo silikonoveho tmelu, takze by bola ako gumova, ale bolo zavrhnute, vzhladom na to ze brat chce mat co najviac veci z papiera).

Pre zmenu vyvstal novy problem a to s riadenim. Ako vyriesit aby vykyv polonapravy nemenil vytocenie kolies.
Pre objasnenie. Kym su vsetky styri predne polonapravy v rovine a vytocia sa kolesa je vsetko ok, ale ak sa takto vytocene koleso podvihne alebo spusti ako pri prejazde terenom, tiahla riadenia viacmenej vyrovnaju vytocenie kolies.
V reali su tiahla riadenia opatrene gulovymi capmi, ktore tento problem redukuju, co ale v pripade papiera?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
canario447



Založen: 11.6.2007
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: 16.6.2007 12:42 so    Předmět: Citovat

S tym pomenovanim som sa dobre pobavil, ale ano, mas pravdu je mozne uvazovat tymto smerom ...

Co sa tyka pontonu ako takeho, ten ma az tak netrapi, to nejako pojde, ide skor o vyklopno - spustaci mechanizmus. Na materialoch z Tatry to vyzera byt na univerzalny system na nakladanie a vykladanie roznych veci na vozidlo ako su rozne kontajnery, clny apod.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 17.6.2007 13:58 ne    Předmět: Citovat

som skusil natret koleso ale takto to asi nepojde neako sa mi to nepaci ja neviem toto mi asi nikdy neslo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
losllanos



Založen: 10.6.2007
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 19.6.2007 13:11 út    Předmět: Citovat

Tak som sa dva dni trapil zo zadnou trojnapravou a rozvodovkov este to neni ono nesedia mi neake diely ale uz sa to risuje tak sa zasa idem "chvalit" srandujem vlastne ani neni z cim ide to pomaly lebo mi chyba pohlad na prevodovku z druhej strany

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
Jirka



Založen: 8.2.2006
Příspěvky: 175
Bydliště: Pacov

PříspěvekZaslal: 19.6.2007 20:01 út    Předmět: Citovat

canario447 napsal:
... Pre zmenu vyvstal novy problem a to s riadenim. Ako vyriesit aby vykyv polonapravy nemenil vytocenie kolies....... V reali su tiahla riadenia opatrene gulovymi capmi, ktore tento problem redukuju, co ale v pripade papiera?

Myslím, že na vyřešení problému ti stačí kus drátu a pár korálků.
Korálek vteřinovým lepidlem přilepíš na konec drátku správné délky, tím dostaneš vlastní kulový čep. Těleso čepu stočíš z pásku papíru podobně jako ho máš udělané tak, aby vnitřní průměr a výška odpovídaly průměru korálku. Spodní část vyrobíš jako mezikruží ve kterém bude otvor větší než průměr drátku ale nesmí ti skrz něj propadnout korálek. Víčko bude zase jako kruh z papíru, který na celek přilepíš až po zasunutí drátku s korálkem do tělesa. Ostatní pak už je stejné jako to máš udělané teď.
Tím bys měl dostat vcelku funkční papírový kulový čep.

Zatím to všechno vypadá opravdu dobře, pokud se ti podaří udělat funkční zavěšení a řízení náprav, bude mít tento model velkou šanci uspět při soutěžích.
Měl bych ale přece jen poznámku k nápravám. Pokud dobře vidím, máš nápravy udělané tak, že osy levé a pravé poloosy leží v jedné rovině kolmé na osu vozu. To ale v reálu není pravda, poloosy jsou vůči sobě přesazené o několik cm a to už by mělo být v měřítku 1:25 patrné (cca 2mm). Také osa kývání poloos, pokud vím, není vně centrální trubky ale v její ose.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
tatracyber



Založen: 15.10.2006
Příspěvky: 8
Bydliště: Liberec (doma), Praha (kolej)

PříspěvekZaslal: 20.6.2007 12:27 st    Předmět: Citovat

U LVSR jsou riditelne dve zadni napravy

_________________
Rozpracováno: Praga V3S CAS 16
Rozkresleno : T-813 AD 125, 813 TP 4x4
Zakoupeno: T-141, P32, T-813 8x8, Tatra dakar 2006
Slepeno: Tatra Puma 2003, t815 cas 32. t815 200N51
http://www.tatraprehled.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Papírové modelářství CZ -> Velká dopravní technika / Heavy vehicles, trucks Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Další
Strana 1 z 12

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com