|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
CoBa
Založen: 11.12.2011 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 27.12.2011 20:41 út Předmět: Tatra T 815-790R89 38 300 8x8 / autorský model / 1:32 |
|
|
Zdravim, rozhodl jsem se vymodelovat tuto krasnou tatricku...
Zacinam 3D modelem, pak se budu snazit to prevedst na polochu a pak vytisknout a nabarvit .. Zatim mam vymodelovana kola, pres noc chci udelat hruby podvozek .. Par technickych dat :TATRA 815-790R89 38 300 8x8.1R:
Motor: typ T3C-928.90, vznětový osmiválcový vidlicový motor, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný s chladičem plnicího vzduchu
Počet válců: 8
Vrtání: 120 mm
Zdvih: 140 mm
Zdvihový objem: 12700 cm3
Výkon: 300 kW/1800 ot
Maximální točivý moment: 2100 Nm/1000 ot
Spojka: TATRA MFZ 1x430, jednolamelová, třecí suchá, s talířovou přítlačnou pružinou, s hydraulickým ovládáním s pneumatickým posilovačem
Převodovka: TATRA 14TS 210L mechanická, manuální, čtrnáctistupňová převodovka TATRA, plně synchronizovaná mimo zpětného a plíživého chodu. Počet rychlostí: vpřed 14, vzad 2
Přední nápravy: nezávisle zavěšené, řízené, hnané s výkyvnými polonápravami TATRA, s redukcemi v kolech, nápravovými uzávěrkami diferenciálů a mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu, odpružení vzduchovými vaky a hydraulickými tlumiči
Zadní nápravy: nezávisle zavěšené, hnané s výkyvnými polonápravami TATRA, s redukcemi v kolech, nápravovými uzávěrkami diferenciálů a mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu, odpružení vzduchovými vaky a hydraulickými tlumiči, torzní stabilizátory
Řízení: levo nebo pravostranné s posilovačem
Brzdy: bubnové s automatickým seřizováním a se čtyřmi nezávislými brzdovými systémy (provozní, nouzový, parkovací a odlehčovací)
Pneumatiky: taktické pneumatiky, jednoduchá montáž na všech nápravách s centrálním dohušťovacím systémem CTIS. Disky 20 -10.00V, pneumatiky 16.00 R20
Kabina: celokovová, dvoudveřová kabina sklopná dopředu, dvě nastavitelná sedadla s bezpečnostími pásy, třetí sedadlo pevné s bezpečnostím pásem, ploché dvoudílné přední sklo, střešní průlez, sluneční clony, držáky zbraní. Kabina je vybavena přípravou na montáž dodatečného pancéřování v několika stupních ochrany dle STANAG 4569. Barva ČOS 801 001 odstín ČSN 5450 mat.
Elektrická soustava: napětí 24 V, akumulátor 2x 12V/170 Ah, alternátor 80 A/28 V
Rozměry:
Šířka: 2500 mm
Rozchod kol: 2072 mm
Světlá výška: 410 mm (dočasně ji lze zvýšit nebo snížit)
Hmotnosti:
Pohotovostní: 17300 kg
Užitečná: max. 18100 kg
Celková: max. 35400 kg
Jízdní vlastnosti:
Max. rychlost: 115 km/h
Stoupavost při 35 400kg: 60 %
Boční náklon: 45 %
Průměr zatáčení: 23 ± 1 m
Překonávaní překážek:
Šířka zákopu: 210 cm
Svislý stupeň: 60 cm
Brodění: 150 cm
Dojezd (na silnici): 750 km
Provozní teplota: -32°C ÷ 49°C
Výbava:
2 kanystry + držáky
Maják magnetický
Maják zábleskový pevný
Závislé topení a klimatizace
Filtroventilace přetlaková
Topení nezávislé 4kW
Sněhové řetězy
Ženijní nářadí
Nádrž 420 l
Technická data Multilift MSH-165-SC:
Zdvihová kapacita: 16 500Kg (36 300lbs) Za určitých operačních podmínek je možnost přetížení 10%.
Instalační váha: 3 965 kg
Provozní teplota: -32/+52C
Ovládací systém:
Primární: elektrický joystick
Sekundární: tlačítka
Nouzový: manuální ovládání
Hydraulický systém:
Nominální tlak: 220 Bar
Maximální tlak: 300 Bar
Výkon čerpadla při maximálním tlaku: 40 kW
Průtok oleje: 120 l/min.
Teplota oleje: (max.) 80˚C
Objem olejové nádrže: 75 litrů
Rychlost nakládky:
Flatrack: 2 min
ISO kontejner: 5 min
Změna módu flatrack/ISO kontejner: 4 min
Zdroj:
http://www.contsystem.cz
http://www.tatra.cz
[/img]
Vlákno přesunuto. Uvítal bych úpravu názvu vlákna dle místních zvyklostí - Název/autor/měřítko modelu. moderátor Zrzek
Naposledy upravil CoBa dne 28.12.2011 16:32 st, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CoBa
Založen: 11.12.2011 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 28.12.2011 2:15 st Předmět: |
|
|
Tak zatim takto
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dali33
Založen: 27.2.2011 Příspěvky: 53 Bydliště: Chrudim
|
Zaslal: 28.12.2011 10:50 st Předmět: |
|
|
Držím ti palečky. Budu sledovat |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CoBa
Založen: 11.12.2011 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 28.12.2011 13:17 st Předmět: |
|
|
Tak mam dalsi postup, uz mam centralni rouru a vsechny napravy .. ted resim jak udelat rizeni .. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
vojta78
Založen: 2.8.2010 Příspěvky: 272 Bydliště: Śternberk
|
Zaslal: 28.12.2011 14:10 st Předmět: |
|
|
Zkus kouknout na modely RipperWorks, tam je celkem dobrej systém.
Jsem zvědavý, jak ti to půjde, zatím super. _________________ Rozestavěná: TATRA T815 VT 26 265 8x8.1R
Na stole T815 ER45 16230 4x4.1/55T (SOT) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CoBa
Založen: 11.12.2011 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 28.12.2011 14:17 st Předmět: |
|
|
Nechci kopirovat nici prace tak zkousim vymyslet podle toho jak je to v originale, a pak to nejak zjednodusit, zatim takle...
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
djpavel
Založen: 18.2.2007 Příspěvky: 134 Bydliště: klatovy
|
Zaslal: 28.12.2011 14:49 st Předmět: |
|
|
Tady nejde o žádný kopírování,ale o to aby to pak bylo slepitelný.Určitý věci se při konstrukci vystřihovánky musí zjednodušit.Všechno z papíru udělat nejde tak aby to co nejvíc odpovídalo předloze a zároveň to bylo funkční.
V jakým měřítku to bude? _________________ siky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CoBa
Založen: 11.12.2011 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 28.12.2011 15:01 st Předmět: |
|
|
Jasny, nad hodne vecma premyslim aby se to dalo slepit, jinak nakonec by to melo byt vytlacene 1:32 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pipiroha

Založen: 23.1.2010 Příspěvky: 625 Bydliště: Uherský Brod
|
Zaslal: 28.12.2011 16:04 st Předmět: |
|
|
Těším se-budu sledovat...
P.S. Kontaktuj doktora...-za optání nic nedáš...  _________________ Fantazii se meze nekladou...
Hotovo: VV 100, Zetor 7745, Citroen Jumpy 3x
Ve stavbě: The Brilliant Spider, Březina |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CoBa
Založen: 11.12.2011 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 28.12.2011 16:06 st Předmět: |
|
|
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dody
Založen: 5.1.2008 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 28.12.2011 17:48 st Předmět: |
|
|
U riadenia sa musis rozhodnut ci chces mat riadenie funkcne alebo realne.
Pri funkcnom vela nenavymyslas a najajednoduchsie je tak ako ma napr. Ripper.
Realne by bolo sice zlozitejsie, ale vyzeralo by to asi lepsie.
 _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
WalterCZ

Založen: 20.1.2009 Příspěvky: 71 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: 28.12.2011 18:52 st Předmět: |
|
|
Strašně moc fandím, hlavně ať vydržíš do konce! Rozhodně budu sledovat a už teď se nemůžu dočkat výsledku. K sedmičkám mám i něco málo, co by se Ti možná hodilo jako podklady, tak jestli budeš chtít, kontaktuj mě, rád s čímkoliv píchnu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CoBa
Založen: 11.12.2011 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 28.12.2011 23:01 st Předmět: |
|
|
Tak jsem zasedl k pc a jelikoz mi Dody poradil kde najit nejake podklady za coz jsem mu vdecny, tak predelavam cele ulozeni kol, napravy naboje tluice atd.. No a na co se muzete tesit?! Uplne funkcni zataceni presne podle predlohy, sice se s tim peru a prat budu, ale bude to stat za to .. zde je mensi nahled:
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
djpavel
Založen: 18.2.2007 Příspěvky: 134 Bydliště: klatovy
|
Zaslal: 28.12.2011 23:16 st Předmět: |
|
|
Jen aby to pak bylo slepitelný.  _________________ siky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CoBa
Založen: 11.12.2011 Příspěvky: 38
|
Zaslal: 28.12.2011 23:42 st Předmět: |
|
|
Tak zatim myslim ze jo, a na tahla se samozrejme pouzije drat ..
Update:Tak dneska uz koncim, jsem rad ze mam to co mam, zitra se asi moc delat nebude nebot jedu na prkno, pak naky to uceni do skoly, a pak se de zapijet, tak nevim ... Prace za dnesek je dost :
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|