|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Martin
Založen: 5.4.2006 Příspěvky: 51 Bydliště: trvale u Zlína
|
Zaslal: 3.1.2012 1:07 út Předmět: |
|
|
Pro pořádek dokládám vlastnictví originálu
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin
Založen: 5.4.2006 Příspěvky: 51 Bydliště: trvale u Zlína
|
Zaslal: 3.1.2012 1:27 út Předmět: Dobojováno |
|
|
Tak jsem nakonec své předsevzetí nesplnil. Synátor nedostal eReSko jako dárek k vánocům, ale jen tak a o pár dní později
Bezpečnostní pásy jsem se pokusil opravit do reálnějšího tvaru.
Znamenalo to vyřezat na hotovém modelu obě okýnka.
Výfuk neodpovídá verzi Barum team ale RMC
Vzduch v kolech jsem vyřezával poprvé a dopadlo to tragicky.
Pneumatiky jsou natírané jen vodovkou, na disky jsem dcerce sebral zlatu temperu
Zadní náprava je asi o 1,5 mm posunutá dopředu. Předpokládám chybu u sebe díky nepřesné kopii a následném dopasování interiéru
Pravý "A" sloupek nedrží tvar. Sklo nemám na rozdíl od Vikiho předpokladu v kuse a je tam asi docela tlak od obloukového předního okna
... a milión mých dalších chyb ...
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukáš

Založen: 17.2.2006 Příspěvky: 1392 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 3.1.2012 8:51 út Předmět: |
|
|
Pár mušek by se sice našlo, ale vytuněný to máš pěkně. _________________ na stole: Jelcz 043
hotovo: Tatra T815 (SOT) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luk222

Založen: 14.8.2006 Příspěvky: 422 Bydliště: Jablunkov
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin
Založen: 5.4.2006 Příspěvky: 51 Bydliště: trvale u Zlína
|
Zaslal: 3.1.2012 11:27 út Předmět: |
|
|
Lukáš napsal: |
Pár mušek by se sice našlo, ale vytuněný to máš pěkně. |
Sebekriticky říkám, že to nejsou mušky, ale pořádní moskyti.
A za ten interiér vděčím(me) Vikimu. Já sám jsem navíc dodělal pouze palubku.
Luk222 napsal: |
No paráda, konečně to někdo dal dohromady |
Když jsem viděl, kolik kolegů to vzdalo, tak jsem si tuto možnost sám sobě zakázal.
Pokud nedostanu za úkol slepit něco jiného, chtěl bych si dát repete.
Tento kousek sám pro sebe beru spíš jako rozcvičku a ověření, nakolik jsem pochopil jednotlivé praktiky a triky publikované tady na fóru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luk222

Založen: 14.8.2006 Příspěvky: 422 Bydliště: Jablunkov
|
Zaslal: 3.1.2012 13:54 út Předmět: |
|
|
Kdyby jsi to ddal znovu, tak písni. Mohli bychom dát paralelku.
Myslíš, že bylo možné udělat aspoň zadní kapotu otevřenou? Mě by bylo líto schovat motor.  _________________ Na stole: Hummer, Eleanor, Ilya Muromets
V pláně: American car...
Galerie http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum/viewtopic.php?t=7999 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hlavatore

Založen: 16.12.2009 Příspěvky: 134 Bydliště: Čáslav
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Viki
Založen: 8.2.2006 Příspěvky: 77 Bydliště: Zlín
|
Zaslal: 3.1.2012 22:44 út Předmět: otevrena kapota |
|
|
Motor jde otevrit stejne jako kapota, ale kazdy takovy zasah zeslabi konstrukci modelu a je narocne udrzet geometrii. Obzvlaste s prosklenim kabiny bych pak uz nedoporucoval otvirat dvere, ale kapoty by mely byt v pohode.
Prikladam fotky z mych zkusebnich staveb:
Pod kapotu samozrejme patri par dilu, ktere asi nejsou v te sade, co stahujete, tak je budu muset nekde pohledat a dat ke stazeni. _________________ normální je vlastnit originál (a nejlíp dva) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin
Založen: 5.4.2006 Příspěvky: 51 Bydliště: trvale u Zlína
|
Zaslal: 4.1.2012 0:53 st Předmět: Re: otevrena kapota |
|
|
Viki napsal: |
Motor jde otevrit stejne jako kapota, ale kazdy takovy zasah zeslabi konstrukci modelu a je narocne udrzet geometrii. Obzvlaste s prosklenim kabiny bych pak uz nedoporucoval otvirat dvere, ale kapoty by mely byt v pohode. |
S přední kapotou by problémy být nemusely. Pro vyšší pevnost bych možná do tunelu v interiéru dal dřevěný nosník 4x2 a protáhnul bych jej po celé délce auta = vzadu bych na něj napíchnul i motor.
ALE
kufr je jen v souboru interier2bila.pdf (interier2cervena.pdf) které Viky vypustil mezi draky po vydání okruhovky. S novější variantou S130RS_doplnky_13RS_a.pdf (a až f) se kufr alespoň mně hádal s interiérem (díl č. 1 interiéru) Vyřešil jsem to odřezáním zadní části kufru.
Řešením by mohlo být použití dílu č. 70 i pro vnitřní konstrukci kufru.
A co se týká otevřených dveří, tak toho bych se bez dodatečného zpevnění "A" a "B" sloupků bál. Možná zalepit nějaký drát do hrany mezi střechou (předním oknem) a bočními okny.
Samotnému mi přední sklo pohnulo s pravým "A" sloupkem asi o 1 milimetr
Viki napsal: |
Pod kapotu samozrejme patri par dilu, ktere asi nejsou v te sade, co stahujete, tak je budu muset nekde pohledat a dat ke stazeni. |
Vzadu bych se asi trochu bál o pevnost. Vinu beru na sebe a své ruce, ale mezi zadním blatníkem a nosnou konstrukcí mám mezeru. A pokud se nepletu, tak i ostatní "bojovníci" tvrdili, že v zadní části to byla dost improvizace.
Já sám jsem nechával co největší kus dílu č. 1 původní karoserie, abych nějak chytnul zúžení zadních blatníků.
A při otevřené zadní kapotě se nabízí varianta zmenšení přiloženého motoru v měřítku 1:18.
Podle fotek, které jsem porůznu našel, by motor mohl být kompletní |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luk222

Založen: 14.8.2006 Příspěvky: 422 Bydliště: Jablunkov
|
Zaslal: 4.1.2012 13:15 st Předmět: |
|
|
No ta myšlenka s tím drátem není špatná. Kdysy jsem so o to pokusil, ale nakonec jsem to nedokončil kvůli špatnému měřítku mé kopie. Původně jsem chtěl vytvořit jakousi kostru na kterou by se pak postupně daly díly střechy.
Nějak takto:
 _________________ Na stole: Hummer, Eleanor, Ilya Muromets
V pláně: American car...
Galerie http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum/viewtopic.php?t=7999 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|