Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
novakv

Založen: 31.5.2006 Příspěvky: 101 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 16.4.2009 7:02 čt Předmět: |
|
|
Ahoj!
Motory pod komíny pasovaly hodně blbě. Došlo to až tak, že jsem z motoru utrhnul přední komínky , které stejně vidět nejsou. I tak ale šly motory napasovat relativně špatně. Zadní část trupu u komínu je totiž nízko a tlačí motor dolů. Musel jsem použít dost násilí a při lepení pevně držet, aby mi motor zase neupadnul. Nakonec jsem ještě kápnul trochu lepidla přímo na kryt a chytnul ho k motoru a tak jsem motor zafixoval. _________________ Dokončeno:. . . Lotus 49B MKII - 1968
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vejmi
Založen: 23.7.2008 Příspěvky: 14 Bydliště: Rokytnice nad Rokytnou
|
Zaslal: 16.4.2009 10:53 čt Předmět: |
|
|
Jo,pamatuju si,že to takhle nějak bylo,stavěl jsem ten bílý a pod komín se mi nechtěl motor vejít,taky jsem to upravoval,ale už si nepamatuju jak a kde je to už 3 roky.Shválně se zkusím pustit do některého dalšího. _________________ Vejmi |
|
Návrat nahoru |
|
 |
novakv

Založen: 31.5.2006 Příspěvky: 101 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 16.4.2009 11:00 čt Předmět: |
|
|
Jak je to konkrétně s tím bílým nevím, je totiž trošku jiný konstrukčně (co jsem si všimnul zatím na trupu). Jak to pak vypadá s jeho komínem netuším. _________________ Dokončeno:. . . Lotus 49B MKII - 1968
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
novakv

Založen: 31.5.2006 Příspěvky: 101 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 22.4.2009 21:53 st Předmět: |
|
|
Připraveno na lakování:
 _________________ Dokončeno:. . . Lotus 49B MKII - 1968
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukáš

Založen: 17.2.2006 Příspěvky: 1392 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 23.4.2009 13:26 čt Předmět: |
|
|
Copak že ti z původních pěti nakonec zbyly jen tři? _________________ na stole: Jelcz 043
hotovo: Tatra T815 (SOT) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
novakv

Založen: 31.5.2006 Příspěvky: 101 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 23.4.2009 13:35 čt Předmět: |
|
|
Už někde výše jsem psal, že se mi podařilo Hesketh "Penthouse" naprosto sprasit. Plánuju, že ho časem budu stavěz znovu, tak aby nebyl tak sám nechal jsem k němu i ten bílý. Ten je navíc trošku jiné konstrukce. _________________ Dokončeno:. . . Lotus 49B MKII - 1968
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
novakv

Založen: 31.5.2006 Příspěvky: 101 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 24.4.2009 16:10 pá Předmět: |
|
|
Nalakováno:
 _________________ Dokončeno:. . . Lotus 49B MKII - 1968
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
novakv

Založen: 31.5.2006 Příspěvky: 101 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 1.2.2010 8:46 po Předmět: |
|
|
Konečně jsem dokončil Heskethy doděláním kol. Bohužel se mi nepodařilo nalakovat kola úplně podle představ, takže jsou do lesku více než bych si představoval. No co už se dá dělat
 _________________ Dokončeno:. . . Lotus 49B MKII - 1968
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukáš

Založen: 17.2.2006 Příspěvky: 1392 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
novakv

Založen: 31.5.2006 Příspěvky: 101 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 1.2.2010 21:17 po Předmět: |
|
|
Děkuji  _________________ Dokončeno:. . . Lotus 49B MKII - 1968
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RoBertino
Založen: 10.6.2011 Příspěvky: 7 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 21.1.2012 0:29 so Předmět: |
|
|
Dovolím si jen maličkost, která s modely nemá až tak souvislost, ale přece. Pokud jsou uvedeny zmíněné barevné varianty od autora (a pokud je už neopravil), chci jen podotknout:
[b]1975 Hesketh 308B Alan Jones GP Monaco[/b]
v žádných materiálech nebyl typ 308, se kterým v Monacu Jones jel, označen 308B - také barva byla podstatně černější.
[b]1976 Hesketh Hesketh 308D Harald Ertl GP Italy[/b]
Měl by být správně, ale podle dochovaných materiálu měl Ertl v Itálii na předním spoileru logo firmy ATS
[b]1976 Hesketh 308B Harald Ertl GP Rakouska[/b]Tenhle typ s "komínem" v roce 1976 jezdit nemohl, protože podle předpisů už byly od GP Španělska 1976 vysoké nástavby nad motorem zakázány. Jde evidentně o rok 1975, protože v roce 1976 už Ertla Warsteiner nepodporoval.
Takže to jen pro historické upřesnění podkladů. _________________ Kdyby moje matka tušila, co způsobí rozšlapáním nehotového T34 "Lidice"! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|